HAN Webaward

Beste lezer, mijn naam is Malik van den Brink en ben een laatstejaars student Communicatie en Multimedia Design uit Arnhem. Tijdens deze opleiding en als projectmanager bij verschillende digital agencies ben ik altijd in de weer met innovatieve digitale concepten bedenken en uitwerken. Aan het concept van iemand anders werken en deze zien slagen is natuurlijk erg leuk en heb ik zeker mijn passie in gevonden. Hierdoor kwam ik op de gedachte; Waarom niet aan de slag gaan met een van mijn eigen ideeën. Zo ben ik bij de minor Retail & Winkelmanagement in Nijmegen beland. Binnen deze minor heb ik de kans om een eigen concept van begin tot eind te ontwikkelen.

Boxske – Originele cadeaupakketten

Cadeaupakketten kennen en krijgen we allemaal. Het ontbreekt helaas alleen vaker dan niet aan originaliteit! Wie heeft besloten dat een cadeaupakket saai moet zijn? De meeste pakketten in webshops zijn om van in slaap te vallen. Zelf iets in elkaar zetten is hartstikke leuk maar ook ontzettend tijdrovend… Nu ga ik hier met Boxske een oplossing voor aanbieden. Dit door het aanbieden van enorm originele cadeaupakketten aan met hilarische inhoud. De verpakking, thematiek, inhoud en berichtgeving, alles klopt en voegt toe aan de geweldige ervaring van een cadeau krijgen. De visie is dat er dankzij Boxske er nooit meer zal er een saai cadeau gegeven worden. De tijd van iedereen een tientje in de envelop is voorbij. Volledig gepersonaliseerd, Hilarisch, Betaalbaar en Origineel. Een Boxske geven is bijna even leuk als er een krijgen.

De WebAwards – Stemmen op Boxske?

Ik doe met Boxske mee aan de WebAwards. Wat maakt Boxske nou je stem waard?
Plezier is het sleutelwoord voor Boxske. Plezier in het krijgen van een origineel cadeau, plezier in het geven van een hilarisch cadeaupakket, plezier in het ontwerpen en samenstellen van de boxskes en het plezier van het maken van content.
Dit plezier is een enorm effectieve motivatie, Boxske blijft altijd in beweging.

Altijd op zoek naar verbeteringen en bezig met het uitwerken van nieuwe ideeën.
Niet kijken niet naar wat anderen doen maar zelf een pad inslaan. Nauw in contact staan met de doelgroep, ze volgen, ruiken, begluren en DM’en met ideeën en reviews.
Deze constante feedback loop, in combinatie met het niet vastgeroest zitten aan oude ideeën, maakt dat Boxske hilarische en unieke producten en content kan en zal blijven aanbieden.

Het is overigens ook erg plezierig om te stemmen,
probeer dat maar eens op deze pagina!